© pisf
branding
projektowanie
Pomogliśmy PISF na nowo zdefiniować sposób komunikacji na Berlinale 2020.
European Film Market, odbywający się podczas Berlinale, to jedno z trzech największych tego typu wydarzeń na świecie. Kilkanaście tysięcy ludzi przechodzących przez Polskie stoisko było idealnym sprawdzianem dla nowej identyfikacji.
© pisf
PISF zgłosił się do nas z jasnym celem. Naszym zadaniem było odświeżenie identyfikacji wizualnej na zbliżający się festiwal filmowy.
Nowa identyfikacja musiała spełniać kilka warunków - odświeżyć wizerunek PISF, jednocześnie zachowując charakterystyczne elementy, do których przyzwyczaili się odbiorcy, wyróżnić Polskę na tle innych państw uczestniczących w wydarzeniu oraz zachęcić zagranicznych producentów do realizacji ich projektów w Polsce.
© pisf
Wspólnie z Instytutem wypracowaliśmy podczas warsztatów dynamiczny wzór, nawiązujący do motywów Łowickich obecnych w poprzedniej identyfikacji.
Większość zastosowań nowej identyfikacji stanowiły druki wielkoformatowe. Wypracowanie nowego, wektorowego wzoru, rozwiązało problem skalowania kreacji. Dzięki temu byliśmy w stanie przełożyć elementy identyfikacji na nośniki, z którymi nie radziła sobie dotychczasowa identyfikacja.
Elementem projekty były materiały promocyjne rozdawane na polskim stanowisku targowym. Projektując druki wykonaliśmy ukłon w stronę dotychczasowej, docenianej identyfikacji - w tym celu wybraliśmy niepowlekane papiery, które swoją strukturą nawiązywały do poprzedniego wzoru i jego naturalnej faktury.