performance specialist

← powrót do listy

Niejedna kampania w Google albo na Facebooku za Tobą?

Umiesz szybko zarekomendować działania dostosowane do potrzeb klienta, a na dodatek wiesz, jak je wdrożyć? Potrafisz samodzielnie skonfigurować narzędzia analityczne sklepu online, i znasz najbardziej popularne modele atrybucji?

Odpalenie skomplikowanej kampanii opartej na dynamicznym lejku zakupowym w kilku sieciach reklamowych to dla Ciebie żadna nowość? Chcesz się rozwijać i uzupełniać kompetencje o nowe obszary? W perspektywie czasu chciałabyś/chciałbyś prowadzić zespół i odpowiadać za kontakt z klientami?

Chodź do nas!

Oczekujemy

  • ponad 3 lata doświadczenia w reklamie online
  • znajomość narzędzi: Excel, Facebook Business Manager, Facebook Attribution lub Google Attribution, Google Analytics, Google Tag Manager i Google Merchant Center
  • poparte wynikami doświadczenie w samodzielnej konfiguracji i optymalizacji złożonych kampanii w sieci Google lub Facebook
  • umiejętność konfiguracji analityki oraz integracji ekosystemu reklamowego Google, Facebook i LinkedIn ze sklepami i stronami internetowymi
  • pogłębione rozumienie mechanizmów przynajmniej jednej sieci reklamowej i umiejętność efektywnego wykorzystania tej wiedzy w praktyce
  • rzetelność i systematyczność
  • chęć uczenia się procesów biznesowych, zarządzania projektami, zespołem i budżetem
  • umiejętność prowadzenia researchy oraz tworzenia raportów i ofert

Oferujemy

  • wynagrodzenie 5 000 na rękę
  • premie od ilości pracy i efektów
  • umowę o pracę
  • prywatną opiekę zdrowotną
  • świetne biuro w samym centrum Warszawy