ludzie są najważniejsi

poznaj nas wszystkich

Koncepcje kreatywne, identyfikacje wizualne i druki. That’s what I like.

W swoich koncepcjach kreatywnych wykorzystuję najnowsze technologie cyfrowe oraz szukam nowatorskich rozwiązań artystycznych bazujących na emocjach.

Dbam o charakter powstających projektów, ich wyrazistość oraz o to, żeby wzbudzały zainteresowanie każdego kto je ogląda.

Projektuję od podstaw systemy identyfikacji wizualnej.

Jestem absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi na Wydziale Grafiki i Malarstwa.

Pasjonuję się znakami graficznymi, oraz szeroko pojętą sztuką projektową

Tworzę koncepcje kreatywne, prowadzę projekty i odpowiadam za kontakt z klientem.

Od lat opracowuję i rozwijam koncepcje kreatywne oraz dbam o to, żebyś na każdym etapie procesu projektowego otrzymał odpowiedzi na wszystkie pytania z nim związane.

Specjalizuję się projektowaniu interface’ów graficznych aplikacji mobilnych i desktopowych.

Łączę perspektywę biznesową ze znajomością możliwości sieci reklamowych.

Od kilkunastu lat tworzę zespoły zajmujące się marketingiem efektywnościowym w internecie. Jednocześnie samodzielnie wdrażam zaawansowane rozwiązania marketingowe i analityczne.

Moje silną stroną jest połączenie doświadczenia tworzenia i skalowania przedsiębiorstwa z kompetencjami technologicznymi.

Tworzę strategie i prowadzę projekty, często odpowiadając za kontakt z klientem.

Od kilkunastu lat wymyślam i koordynuję działania wykorzystujące technologię, kreatywność i analizę do realizacji konkretnych celów komunikacyjnych i organizacyjnych.

Moje specjalności to upraszczanie tego co złożone i dowożenie do końca śmiałych pomysłów.

Jestem reżyserem i politologiem.

Od kilkunastu lat realizuję projekty audiowizualne - komercyjne i artystyczne. Kieruję się mottem autorstwa niejakiej Dolly Parton: „Jeśli chcesz zobaczyć tęczę, musisz najpierw poradzić sobie z deszczem.”

Staram się robić fajne rzeczy z fajnymi ludźmi.

Konfiguruję, optymalizuję i skaluję kampanie w sieciach reklamowych online.

Od kilku lat wymyślam oraz wdrażam kampanie reklamowe: od takich nastawionych na wyświetlenia i lajki, po działania sprzedażowe optymalizowane na ROI.

Moją specjalnością jest przekładanie różnie określonych grup docelowych na mechanizmy dostępne w sieciach reklamowych.

Tworzę koncepcje płatnych kampanii, wdrażam je i analizuję efekty.

Od kilku lat optymalizuję i skaluję działania reklamowe, testując nowe rozwiązania i ulepszając stare.

Moja specjalność to praca z danymi, doszukiwanie się tendencji tam gdzie początkowo ich nie widać i przekładanie ich na wnioski.

Tworzę koncepcje kreatywne i opracowuję rozwiązania technologiczne.

W swoich projektach często wykorzystuję projektowanie generatywne do osiągnięcia niestandardowych rozwiązań wizualnych.

Moje specjalności to nowe technologie oraz projektowanie interfejsów użytkownika.

nasze wartości

1

Transparentność

Zaufanie jest dla nas najważniejsze. Co to znaczy w praktyce? Zawsze wiesz za co płacisz, zawsze rekomendujemy działania na kontach reklamowych klienta i dajemy pełen dostęp do danych źródłowych.

2

Elastyczność

Zdolność do szybkiego dostosowywania się do zmiennej rzeczywistości i nowych uwarunkowań w projekcie jest kluczowa. Dlatego stawiamy na eksperyment, metodyki zwinne, stałą analizę wyników i błyskawiczne reagowanie.

3

Zaangażowanie

Są ludzie, którym się chce, i są tacy, którym wszystko jedno. Nas połączyła ta pierwsza postawa. Jeśli też należysz do osób którym zależy, na pewno znajdziemy wspólny język.

4822 to grupa skupiająca wyspecjalizowane zespoły.

firmy w grupie

Performance

Łączymy kompetencje z zakresu zakupu mediów i analityki online oraz strategii. Klientom zapewniamy całościowe wsparcie w realizacji kampanii i sprzedaży w internecie.

Kreacja

Poruszmy się na styku grafiki artystycznej i funkcjonalnej wykorzystując w projektach nowe technologie i innowacyjne rozwiązania, które wyróżniają się starannością wykonania.

Bardzo lubimy pracować razem i świetnie nam to wychodzi, ale jeśli Twój projekt potrzebuje kompetencji tylko jednego z naszych zespołów, nie stanowi to problemu. W takim modelu również współpracujemy.